The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 29

duminică, 12 august 2012

| | |
Scopul tău pentru următoarele 30 de zile.


  • vreau sa imi dau restantele si spre binele meu, sa le si iau
  • vreau sa merg prin Private hell
  • vreau sa imi cumpar cartea asta
  • vreau sa mai scriu la romanul meu.
  • vreau sa ii iau lui Miku cartea asta.
  • vreau sa termin de citit seria Vampirii din Morganville.
  • vreau sa merg la un salon, sa ma pensez.
  • vreau sa incetez sa mai scriu planuri stupide.

0 comentarii: