The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 27

vineri, 10 august 2012

| | |
 O problemă pe care ai avut-o.

Phooaa, am avut si am atatea, ca nu stiu pe care sa o aleg pentru a vorbi despre ea.
Sa vedem....banii.
Niciodata nu am cati vreau eu, niciodata nu sunt suficienti ca sa imi cumpar tot ce vreau.
Si nu vreau chestii idioate, sau chestii foarte scumpe.
Vreau...multe carti, cateva haine, o excursie sau doua...
Mda, banii sunt cam cea mai mica problema a mea acum, dar dintr-un motiv sau altul, e singura problema despre care pot vorbi.

0 comentarii: