The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 24

marți, 7 august 2012

| | |
 Filmul tău preferat și despre ce e vorba în el.

Filmul meu preferat a ramas in continuare Bram Stocker's Dracula.
Nu din cauza ca are rolul principal actorul meu preferat, Gary Oldman, nu, asta e doar o coincidenta fericita.
Imi place acel film pentru ca se bazeaza pe o poveste frumoasa si cu toate ca e un film cu vampirii, e in acelasi timp si un film de dragoste.

Povestea de iubire din film ne demonstreaza ca dragostea nu e doar de un singur fel, asa cum nici oamenii nu se impart doar in buni si rai.
Daca la inceput socheaza iubirea dintre Mina si Conte, pe masura ce prinde contur, incepem sa o intelegem. E o dragoste imposibila, dar atat de puternica incat pare ca poate muta muntii din loc.
Contele nu este un vampir ce pare ca ar putea avea suflet sau vreun pic de marinimie, insa cumva, in felul lui, poate inca sa simta iubirea, chiar si dupa atatia ani.


Iubirea l-a facut sa ajunga un monstru, de fapt, suferinta din iubire, care l-a facut sa se intoarca impotriva Bisericii si sa fie blestemat.
Este singura poveste de dragoste la finalul careia am plans, singura poveste de acest gen care m-a impresionat.

Ca si alte filme sau carti cu vampiri, Bram Stocker's Dracula este o poveste despre oameni, despre alegerile pe care le facem in viata si unde ne duc ele, despre suferinta, despre compromis si ne invata ca dragostea cea mai puternica este aceea care te face sa alegi ce e mai bine pentru cel pe care il iubesti, chiar daca asta inseamna ce e mai rau pentru tine.

Secventa mea preferata:

0 comentarii: