The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 21

vineri, 3 august 2012

| | |
 Povestește despre un show.

Un show de televiziune? Sau un show din viata reala? :)) Ca am avut si din astea cateva.


Bine, un show de televiziune. Mi-a placut foarte mult MasterChef, mai ales ca il stiam personal pe unul dintre concurenti. La inceput ma uitam doar pentru el, de fiecare data cand incepeau sefii sa dea afara aveam emotii, eram nuuuu sa nu fie el!
Apoi, m-am trezit ca m-a prins emisiunea, si nu ma mai uit doar ca sa il vad pe el, ci chiar sunt curioasa cum decurge. Am inceput sa cunosc concurentii, sa am simpatii si antipatii, pareri despre cine merita sa castige.
Bine, parerile mele nu au fost obiective decat dupa ce a iesit din concurs tipul pe care il cunosteam eu.
Mi-ar fi placut sa castige Izaura, nu mi s-a parut ca Petru ar fi atat de bun incat sa merite titlul, dar am zis merci ca nu a castigat Andreea. Tipa aia era paiata emisiunii, ba transforma totul intr-o drama personala, ba isi batea joc de toti.
Momentul in care m-a scarbit total a fost cand a zis ca participarea la MasterChef a fost cel mai bun moment din viata ei, mai bun decat cel in care si-a tinut fiica pentru prima data in brate.
Pentru o mama, e inadmisibil sa spui asa ceva!

2 comentarii:

Krisz spunea...

Sunt curioasa, care era concurentul pe care il stiai? Si eu sunt o fana a emisiunii si m-am uitat mereu.

Ramona spunea...

iti zic personal, mai bine :)