The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 20

joi, 2 august 2012

| | |
Importanța educației.



Depinde ce intelegeti voi prin educatie. Pentru ca atunci cand spui unei persoane ca este needucata, e sinonim cu nesimtita. 
Dar educatia inseamna mult mai mult decat sa spui "Buna ziua" si sa ajuti o batranica sa treaca strada.
Educatia e un ansamblu de actiuni manifestate asupra unei persoane, in vederea formarii unui caracter complex.
Cred ca educatia are o pondere de 80% in formarea unei persoane, restul procentelor fiind bagajul genetic.
Si ca sa vorbesc si despre genul acela de educatie= bun-simt, caci am impresia ca la asta se refera intrebarea, conteaza sa te porti frumos cu cei din jur in masura in care te face sa te simti bine.
Sunt oameni care au mustrari de constiinta daca fac ceva...sa zic nesimtit, iar pe altii ii doare-n 3 litere.
Acea importanta pe care o dam are legatura atat cu educatia cat si cu lucrurile care ni s-au intamplat.


Personal, sunt undeva la limita de jos, in sensul ca nu ma strofoc foarte tare sa fiu "cu bun-simt" cu persoanele pe care nu le cunosc. Daca vad pe cineva cazut pe strada (si nu e beat), da, sun la 112, daca vad un catel care vrea sa treaca strada, il ajut, pentru ca as muri daca l-ar calca masina in fata mea, am ajutat odata si o batranica sa treaca strada, era tare simpatica femeia; dau locul in tramvai femeilor insarcinate si celor cu copii mici- mosii si babele sa mai stea si pe acasa ca, maica, si pe mine ma doare spatele, ca am scolioza.


Sunt draguta cu oamenii pe care-i plac, dar pot fi o scorpie cu cei care ma enerveaza si pot face pe cineva sa planga doar prin cateva replici, dar de obicei ma abtin. Imi place sa cunosc si sa exploatez punctele slabe ale persoanelor, dar simplul fapt ca stiu ca o pot face e mai imbucurator decat daca as face-o. Am si constiinta.(din cand in cand)


Deja am divagat, ca de obicei, este un simptom la ramonismului.
Detalii despre asta intr-un post viitor.

0 comentarii: