The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

In ce filme au mai jucat actorii din House

marți, 7 august 2012

| | |
Cand am auzi ca Hugh Laurie a jucat in 101 dalmatieni si in Stuart Little am avut un soc. Wait, what? Pentru ca eu am vazut ambele filme de curand, impreuna cu nepotelul si nu l-am recunoscut in niciunul.







Omar Epps (Forman) a jucat in Dracula2000, film pe care trebuie neaparat sa il vad, cat de curand si in A day in th Life, un film cu mafioti, dupa cum pare.




Jesse Spencer(Chase) a jucat in Uptown Girl, in 2003, cand era mai tinerel si mai frumusel.(daca e posibil)
Jennifer Morrison (Cameron) a aparut in cateva episoade din How i met yout mother, si a mai jucat in Star Trek (wooow) si in Knife Fight.



Olivia Wilde (13, pe scurt:)) ) a jucat in In Time (pe ea o recunoscusem, dar nu stiam de unde sa o iau), in TRON si in The Change Up.





Bine, ei au jucat in mult mai multe filme, nu doar in cele prezentate de mine, sa nu ma intelegeti gresit, dar pe astea le-am ales eu pentru a le posta, pentru ca par interesante.
Daca le postam pe toate ma intindeam cu articolul pe kilometri.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dracula 2000 este o porcarie majora