The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa multipla

miercuri, 18 iulie 2012

| | |
Am primit leapsa asta de la Miku, Maria, Stefana Alexandra si Nayoi
Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul inapoi!


11 lucruri despre mine:
  • Seara mea perfecta de relaxare se compune dintr-un film bun, o punga de seminte, o inghetata mare de vanilie cu stracciatella si un pahar (sau poate mai multe) de cola.
  • Imi place sa gatesc, dar de multe ori mi s-a intamplat sa imi piara pofta de mancare din cauza ca am petrecut mult timp facand-o si mirosind-o.
  • Sunt sociabila, dar am nevoie ca din cand in cand sa petrec ceva timp doar eu cu mine.
  • Uneori, imi vin idei de poezii sau romane exact inainte sa adorm si pana dimineata la uit.
  • Imi plac foarte mult romanele distopice.
  • Cand eram mai mica, citeam Harry Potter sub patura, la lumina telefonului sau a lanternei sau bagam cartea in manualul de istorie, sa creada mama ca invat pentru Capacitate.
  • Am fost atat de emotionata la BAC la romana oral, incat desi am facut totul perfect m-am blocat la mijloacee mass-media, pe care le stie si nepoata-mea de 7 ani. Din cauza asta nu am luat 10, ci 9,50.
  • Cand am fost in Spania, am ramas perplexa vazand ca spaniola mea nu seamana cu spaniola lor.:))
  • Mi-e dor sa ma plimb cu bicicleta, dar mi-e lene sa ma duc pana in Herastrau pentru asta.
  • Ador sa merg cu trenul. Si cu avionul. Nu ma omor dupa masina personala, asta daca nu cumva ar fi a mea.
  • Vineri ma duc sa ii iau tortul lui nepota'miu de 3 ani, un tort de bezea decorat ca un santier care va avea un excavator pe el. 

Intrebari de la Miku:
1. De ce iti/nu iti place compozitia coreana?
Nu am fost pana acum prea interesata de ea, deci nu am o parere.
2. Esti o persoana matinala?
Stii senzatia aia pe care o ai cand te trezesti odihnita intr-o dimineata deveme?
NICI EU!!
Nu sunt matinala, asta daca matinala nu inseamna pe la 12 ziua :)). De obicei zici ca m-a cusut cineva de perna, dar daca trebuie sa plec in vacanta, la un curs care imi place sau sa fac ceva ce imi place mie, ma trezesc destul de repede.
3. Iti place ciocolata cu alune intregi?
Prefer ciocolata simpla si alunele separat.
4. Ai vizitat situl asta?
Oare?
5. Ti-ar placea sa ai un avion privat?
Cui nu i-ar placea?
6. Wiskey say Martini?
Martini
7. Care-i prima carte care-ti vine in minte acum?
Eve, ca e chiar langa mine, am vazut-o in urma cu 3 secunde.
8. Ai citit ceva scris de Haruki Murakami?
Nu.
9. Ai postere pe usa dormitorului tau?
Nu, dar am pe usa sifonierului. Trebuie sa spun si cu cine sunt? Unul cu Taylor Lautner, unul cu clanul Volturi din Twilight si unul cu Hunger games.
10. Vrei o vacanta departe de tot ceea ce iti este cunoscut?
Da, cat mai lunga si cat mai departe.
11. Timpul trece repede, nu-i asa?
De fapt, timpul sta pe loc, noi trecem prin el. Trecem si ne trecem.
Trecea timpului poate fi subevaluata sau supraevaluata, in functie de activitatea pe care o desfasori.

Intrebari de la Maria:
1. Dacă ai putea trăi în orice carte pe care citit-o care ar fi aceea?
Harry Potter
2. Care este filmul tău preferat?
Bram Stocker's Dracula
3. Ce preferi: activități sportive sau intelectuale?
Intelectuale
4. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
Pasarea colibri
5. Dacă ai putea petrece o întreagă zi cu o celebritate care ar fi aceea?
Paulo Coelho
6. Ai un model în viață? Dacă da, cine?
Nu chiar. Am un set de reguli/idei create de mine care se refera la cum/cine vreau sa fiu.
7. Ai vreun motto? Dacă da, care este acesta?
Nimeni nu-si va aminti de tine pentru gandurile tale secrete.
8. Cum te-ai descrie într-un singur cuvânt?
Altfel
9. Ce îți dorești cel mai mult să se întâmple în momentul ăsta?
Sa adoarma Vlad ca sa pot sa stau sa citesc Maximum Ride.
10. Care a fost cea mai trăznită idee pe care ai avut-o?
Aoleu. Am facut multe tampenii, nu stiu care a fost cea mai cea, dar cea mai recenta ar fi ca mi-am propus sa mananc fudulii pana la 25 de ani.
11. Cartea care te-a impresionat cel mai mult până acum?
Sunt multe.Incerc sa restrang lista la doua: Harry Potter si Alchimistul

Intrebari de la Stefana Alexandra:
1. Dacă ai fi stăpânul/stăpâna lumii pentru o zi şi ai putea face orice, care ar fi primul lucru?
O lege care sa ii oblige pe parinti/bunici/persoane care fac baby-sitting sa ia lectii de psihologie. Unii nu se pricep deloc, frate.
2. Imaginează-ţi că nu ai citit niciodată o carte, care ar fi prima pe care ai citi-o?
Harry Potter, cred. Ma gandesc ca m-ar atrage coperta cum m-a atras si acum 10 ani cand am citit-o pentru prima data.
3. Ai 30 de ani şi viaţa ta se află aproape de final, car ar fi primele 5 lucruri pe care le-ai face?
La 30 de ani? Nuuuuuuu!
As scrie o carte sau o scrisoare, depinde cat timp as avea, as suna toate persoanele carora le-am gresit si  de care inca pot da ca sa le cer iertare, as manca o ceafa de porc prajita cu cartofi prajiti si sos alb, as fuma o tigare si m-as indopa cu alcool si somnifere, pentru ca imi e frica de moarte si pentru ca daca tot nu mai am nimic de spus in legatura cu viata mea, macar sa aleg cand sa vor si sa mor cand si cum vreau eu.
4. Te trezeşti într-o dimineaţă de luni cu un copil la uşa ta spunându-ţi că eşti mama/tatăl lui/ei, cum reacţionezi?
Probabil rad, crezand ca mi-a facut cineva o gluma. Daca vad ca gluma se ingroasa, il iau in casa, am grija de el, ii dau sa manance, etc., apoi sun la politie.
5. Ai fraţi sau surori? Dacă da spune care e relaţia ta cu ei.
Am 3: un frate mai mare, de ambii parinti si o sora si un frate mai mici, doar de tata.
Cu fratele cel mare am o relatie ciudata: nu prea suntem compatibili, adesea avem pareri opuse si ne luam la harta, uneori apare si o cearta in toata regula, dar stim ca fiecare dintre noi e acolo pentru celalalt. Daca m-as certa cu el pana ne-am scoate ochii, apoi dupa cateva ore unul din noi l-ar suna pe celalalt ca are nevoie de ajutor, am uita de cearta si am trece peste orice orgoliu, daca la mojloc e binele celuilalt.
Cu ceilalti frati ma inteleg binisor, avem o relatie de prietenie, dar cam rece, probabil din cauza faptului ca nu am crescut impreuna, ne-am cunoscut in urma cu 5 ani.
6. Care este cartea ta preferată?
Am mai raspuns la intrebare de genul. Harry Potter si Alchimistul
7. Unde ai vrea să locuieşti?
Intr-o casa mare, cu etaj si mansarda, in Bucuresti sau in Magurele.
8. Dacă ar fi să ai superputeri care ar fi acelea?
As vrea sa fiu nemuritoare.
9. Care sărbătoare din an e favorita ta?
Craciunul, cred.
10. Ce ai schimba la învăţământul românesc?
TOT.
11. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
Era o papusa Barbie sirena pe care am vazut-o la o reclama pe Cartoon Network si care nu se gasea in Romania, mi-a luat-o nasa mea din Italia.

Intrebari de la Nayoi:
1. Bandă desenată sau desen animat?
Desene.
2. Primăvara sau toamna?
Primavara.
3. Dacă ai putea să te întâlneşti cu oricine, mort sau viu, cine ar fi?
Bunicul meu. A murit cand aveam 7 ani si nu am apucat sa il cunosc prea bine.
4. Fructul preferat?
Mandarinele. Dar sa fie dulci.
5. Destinaţia ideală de vacanţă? 
Daca are apa si plaja, nu conteaza in ce parte a lumii e sau cum se numeste.
6. Când intri într-un magazin, ce faci prima oară?
Zic "buna ziua" vanzatoarei de la intrare, fie ca o cunosc sau nu.
7. O carte pe care ai citit-o de mai mult de 2 ori?
Harry Potter. Am pierdut numaratoarea, dar la Ordinul Phoenix sare de 10.
8. Facebook, tumblr sau deviantart?
FB.
9. Ai ţinut vreodată un jurnal?
De la 14 pana in prezent, cu mici pauze.
10. Ce părere ai de proverbul "Nu judeca o carte după copertă"?
Literalmente, si eu judec uneori cartile dupa coperte si de multe ori gresesc.
Daca ma refer la partea de figurat a expresiei, oamenii sunt judecati dupa aparente asa cum este judecat orice altceva: o carte dupa coperta, o prajitura dupa ambalaj, un obiect vestimentar dupa firma careia ii apartine. E un obicei sa judeci ceva dupa eticheta, un obicei cretin, dar din pacate foarte activ.
11. Descrie-ţi blogul în 3 cuvinte.
Ciudat ca mine.

Intrebarile mele:
  1. Crezi ca mananci sanatos?
  2. Cate carti citesti pe luna?(aproximativ)
  3. Ce parere ai despre blogul Altfel de carti?
  4. Exista vreo carte care ti-a schimbat viata?
  5. La ce varsta ai realizat ca viata e mult mai complicata decat ti-o imaginai in copilarie?
  6. Te uitat la "Viata cu Louie" cand erai mic/a?
  7. Daca ti-ai pierde memoria si nu ai mai sti nimic despre tine si cum erai, cum ti-ar imagina ca ar trebui sa fii?
  8. Ce parere ai despre actorii romani?
  9. Ce carte cu vampiri ti-a placut cel mai mult pana acum?
  10. Te uiti la TVD?
  11. Team Damon sau Team Stefan? Sau daca nu te uiti, de ce nu te uiti?

Persoanele la care merge leapsa:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hei, mulțumim de leapșă! O să ne ocupăm curând de ea. :)

Bianca spunea...

Da !! Da !! Da !!! Mai multe...mai muuulteee !! >:)


Uhm... pare dubios ce zic??