The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku

marți, 3 iulie 2012

| | |

1. Principala mea trăsătură: 
Incapatanarea

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: 
Tarie de caracter

3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: 
Loialitate

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: 
Faptul ca sunt acolo cand am nevoie de ei.

5. Principalul meu defect: 
Orgoliul

6. Îndeletnicirea mea preferată: 
Scrisul

7. Fericirea pe care o visez: 
Nu prea mai visez, sunt mult prea realista in ultimul timp.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: 
Sa li se intample ceva celor pe care ii iubesc.

9. Locul unde aş vrea să trăiesc: 
La mare. Orice mare.

10. Culoarea mea preferată: 
Mai nou, mov

11. Floarea care-mi place: 
Zambila

12. Pasărea mea preferată: 
Pescarus

13. Prozatorii mei preferaţi: 
Paulo Coelho si Gabriel Garcia Marquez

14. Poeţii mei preferaţi: 
Bacovia

15. Eroii mei preferaţi din literatura: 
Harry Potter

16. Eroinele mele preferate din literatură: 
Katniss din Jocurile foamei

17. Compozitorii mei preferaţi: 
N-am.

18. Pictorii mei preferaţi: 
Nici d-astia n-am.

19. Eroii mei preferaţi din realitate: 
Mama.

20. Ce urăsc cel mai mult: 
Sa mi se spuna ca mint atunci cand spun adevarul. Sau si mai rau de atat, sa mi se spuna ca mint cand fac o destainuire despre ce simt. 

21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: 
Toleranta.

22. Cum aş vrea să mor: 
As vrea sa nu mor.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
Cele facute cu intentii bune.

24. Deviza mea: 
Nimeni nu-si va aminti de tine pentru gandurile tale secrete.

2 comentarii:

Mary Alice spunea...

cine poate lua leapsa ?

Ramona spunea...

cine vrea :D