The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 1

sâmbătă, 14 iulie 2012

| | |
1. Relația ta actuală, dacă ești singur scrie despre asta.


Cum ar zice Facebook-ul: it's complicated.
De ce? Pai e cam asa: in trecut, mi se nazarea sa imi placa doar de tipi carora nu le placea de mine. Si sufeream ca proasta. Am gasit si cativa cu care sa ma potrivesc, dar n-a prea mers smecheria.
Acum, sunt ceva tipi carora le place de mine, dar karma sau ce dracu' o fi se razbuna, ca mie nu imi place de ei.
Trecand peste karma, explicatia psihologica ar fi ca sunt incapabila emotional sa am incredere in vreo persoana de sex masculin. 
Traducere: imi e o mare lene sa depun vreun efort, cat de mic, pentru a fi cu cineva.
Sau poate nu l-am intalnit pe acel cineva care sa faca sa merite depus efortul.
Ii vad cum imi dau tarcoale, zambesc atunci cand imi gadila orgoliul, apoi ii trimit la plimbare.
Cum ar zice Meredith Grey: crosetez!

1 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

Haha:))) Si eu sunt la fel
Nu ridic un deget:))

Totusi, e asaaaa nasol sa astepti sa pice totul din cer. Dar cel ptuin nu cere efort:))

m.