The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

House

marți, 10 iulie 2012

| | |
Fac ce fac si tot la House ma intorc. E ca un fel de fost iubit pe care nu il pot uita.
Am vazut  primele patru sezoane acum un an si ceva,m-am plictisit, am revenit, am mai vazut inca doua acum cateva luni,iar m-am plictisit, am mai vazut cateva seriale medicale intre timp si acum l-am reluat de unde ramasesem.
Ce pot sa zic, odata ce te molipsesti, e greu sa scapi.

1 comentarii:

Bianca spunea...

Imi place comparatia cu fostul iubit. :D Si imi plac modificarile background-ului. :*