The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Gateli

sâmbătă, 7 iulie 2012

| | |


Daca va intrebati ce naiba sunt astea, va zic eu: in prima poza, cartof copt umplut cu sunca si cascaval, iar in a doua poza, piept de pui fript (asta cred ca era cat se poate de evident) si rosii umplute cu crema de branza si castraveti.

8 comentarii:

Bianca spunea...

N-o sa te uit prea curand cum mi-ai vorbit noaptea de mancaruri care mai de care.... Ai vrut sa ma omori !!! :)

Ramona spunea...

=))

Ramona spunea...

Dar cum am ajuns de la crema de zahar ars la piele de somalez mort si esenta de om e o enigma pentru mine :))

Bianca spunea...

Yuck!!

Bianca spunea...

Niste copii somalezi se jucau de va-ti ascunselea.
Cel care s-a pus spune: ha ha te-am vazut. Iesi de dupa matura.
La care celelalt ; Nu-i corect, m-au impins afara ceilalti.

Bianca spunea...

Ahahahha...nu mai dau copy-paste de pe Bancuri fara sa citesc atent. Varianta corecta este : 'de-a v-ati ascuns?' . :) Nu fac eu destule greseli gramaticale...le mai postez si pe ale altora. :))

Ramona spunea...

de-a v-ati ascuns? serios? n-am nicio idee care e varianta corecta :|

Bianca spunea...

Asta e. Sa ne jucam de-a 'V-ati ascuns?'.