The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Ursus Evolution + provocare

marți, 19 iunie 2012

| | |
Am fost sambata la Ursus Evolution, am prins ceva din ce a cantat Vita-de-vie, Parazitii si Cargo. Am ajuns, m-am postat la coada la bere. Pana am ajuns sa iau jetoane, terminase VDV de cantat, incepusera Parazitii. M-am pus la coada sa iau bere. Pana am ajuns cu berea in mana, terminasera si Parazitii. Practic, am prins doar concertul Cargo, care a fost foarte tare.
Ii multumesc Alui' de sus ca nu m-a luat sa ma duc la baie, ca va dati seama, de la atata bere, ce cozi era la wc-uri.



  




Privind in jur, am ajuns la concluzia ca publicul este format din rockerii frustrati si sarantoci care nu au avut bani sa mearga la Manowar.Persoanele de fata se exclud, evident.
Dupa conccert, am mers acasa, impreuna cu Bianca, unde am invatat pana la 4 dimineata, iar a doua zi la 12 am luat-o de la capat.
Si cum deja ni se luase tot cheful de invatat, nu stiam ce sa facem sa ne mai revina pofta de viata. Asa ca Bianca mi-a dat o provocare pe propriul meu blog (ce tupeu!!): sa invatam in costume de baie.
Cum niciuna din noi nu e sanatoasa la cap, ca deh, cine se aseamana, se aduna, am acceptat provocarea. Si acum, nah, sa aduc dovezi ca am fost la inaltime.(expresia asta nu cred ca e cea mai fericita potrivire in cazul meu, dar ma rog)


0 comentarii: