The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Perle

duminică, 17 iunie 2012

| | |
Perla 1: 23 aprilie. Sfantul Gheorghe.Eu cu fetele, la un vin. Jucam adevar sau provocare, Mariana trebuie sa sune la PHD sa faca mishto de operator. Si incepe ea sa spuna ca vrea o pizza mare ca e gravida. Si o auzi pe Mariana:  "Domnule, va rog frumos, vreau cea mai mare pizza pe care o aveti, ca sunt foarte gravida!!"


Perla 2: "Tre' sa defrisezi padurea ca sa ajungi in vizuina!". La asta nu povestesc circumstantele, e mai bine sa nu le stiti.


Perla 3: Eu si Bianca, planuim sa mergem la frate'miu al' mic in vizita si eu ii zic: "Cand ajung, vreau o bere.". Bianca: "Da., ce domne', apa din putzu lui nu-ti mai place?"

0 comentarii: