The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Proasta idee

duminică, 13 mai 2012

| | |
Proasta idee. Proasta, proasta, proasta de tot.
Sa vedeti faza. Bulangii astia de la Orange mi-au inchis abonamentul. Ca deh, nu se plateste singur. Si primesc eu de la al meu fratzior o cartela pe care o pun in telefonul vechi.
Iar astazi, neavand ce face si cum ma manca in fund, zic Ia sa citesc eu mesajele vechi.
Nuuuu, nuuuu! De ce am facut asta?
Daca ar fi facut cineva un film despre viata mea si m-ar fi obligat sa il vad, si nu era atat de nasol.
Si ca sa vedeti cat sunt de masochista, le-am citit pana la capat.

Proasta idee. Proasta, proasta, proasta de tot.



Sursa gifului

2 comentarii:

biux spunea...

Știiiiiiu că o să spui că sunt curioasă de rup, dar ce ai văzut de te-a „speriat” așa?!
Eu sunt curioasă și mdeh.. tre să știu totuuul! :))

Ramona spunea...

E destul de complicat de explicat...erau multe mesaje cu "te iubesc", dar cel care mi-a rupt inima a fost cel in care eu rugam pe cineva sa nu ma raneasca asa cum o facuse o alta persoana inaintea ei.Era ceva de genul "promite-mi ca nu o sa ma ranesti la fel ce D." Si a facut-o. Iar toate acele persoane care imi spuneau ca ma iubesc nu mai sunt acum in viata mea. M-am obisnuit cu asta, dar acele mesaje au fost ca o palma dureroasa venita din trecut.