The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Multumiri

vineri, 11 mai 2012

| | |

Eu nu prea ma pricep la multumiri. 
Cuvintele par sarace cand trebuie sa descriu ce am simtit cand Bianca mi-a zis La multi ani 5 zile la rand, mi-a compus poezii, sau cand am deschis coletul de la Miku, in care era cadoul de ziua mea.
Nu stiu cum sa descriu cat inseamna pentru mine faptul ca aceste doua persoane ma pretuiesc mai mult decat as merita. Nu stiu sa spun Multumesc cu cuvintele potrivite.
Pot sa va spun doar ca va iubesc enorm si sunteti cele mai bune prietene ale mele.
Now and forever.

4 comentarii:

Bianca spunea...

Cu certitudine Ramona a apreciat cadourile. Mi-a povestit despre cel a lui Miku cu mult entuziasm.

La anu` sper ca ne vom ridica cel putin la acelasi nivel.

Ei si recunosc, aista e postul meu preferat de pe tot blogul; probabil pentru ca apare numele meu langa cuvinte frumoase precum : multumire, pretuire si iubire.

Si mai am de adaugat ca sunt placut surprinsa sa fiu una dintre prietenele tale(cunostine) , asa ca nu mai zic cat ma bucur ca iti sunt draga.

Stiu ca si tu ne esti draga noua si nu cred ca ne esti degeaba asa ca nu iti face tu ataaatea griji despre cat meriti si cat nu.

Ramona spunea...

Bianca, tu nu esti doar o cunostiinta.

Bianca spunea...

D`oooh :>.

MikuMyuuki spunea...

Oh, scuza-ma ca vin aici cu o asa mare intarziere. Zilele astea m-am simtit cam rau si habar n-am de la ce. Cred ca explozia de caldura e de vina.
Prieteniile nu se sprijina pe cadouri, insa ele devin asa vizibile pentru cei din jur.
Ma bucur mult ca esti fericita! E cel mai important lucru:)

`miku