The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Din cand in cand se-alege praful.

joi, 3 mai 2012

| | |
Am mai zis ca viata e o sita?
Da, am zis-o si inca o cred. Si oamenii se cern. Exista o perioada in care ma umplu de asa-zisi prieteni, apoi o perioada in care se-alege praful.
Acum sunt la cea din urma.
Dar nici nu imi mai pasa atat de mult, si stiti de ce?Pentru ca cei care conteaza cu adevarat, cei care merita sa ramana in viata mea si cei pe care ii merit sunt inca acolo.
Am doua prietene minunate care ma ajuta sa ma ridic si imi fac viata mai frumoasa, iar daca restul ma invidiaza si ma barfesc, aia e. 

Sa se duca...si sa nu se mai intoarca.

0 comentarii: