The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

De prin bucatarie(2)

vineri, 11 mai 2012

| | |
In sfarsit, am reuuuusiiit! Ce? Sa fac pancakes. Ma straduiec de o gramada timp si deloc nu reuseam.
Da, stiu, se gasesc retete pe net, dar mie imi place sa fiu originala in bucatarie.(si in general, ca tot veni vorba)
Deci m-am tot jucat cu tot felul de ingrediente, pana cand am reusit sa fac ceva care sa arate bine si sa fie si bun la gust.
Daaa, sunt foart mandra de mine!


Si acum, reteta:
Se bate un om spuma (si albusul, si galbenusul), apoi se adauga 140 gr de iaurt(un borcanel mic de Zuzu, eu din ala am pus), un praf de copt stins, un plic de zahar vanilat, trei linguri de lapte si faina ( nu stiu cata, ca nu am masurat-o, daca stiti expresia aia a gospodinelor "cat cuprinde") pana cand devine un aluat mai gros decat  cel de clatite. Mult mai gros. Atat de gros incat se amesteca foarte greu cu lingura.
Update: intra aproape o cana de faina. Din aia mare, de 250.
Daca vreti sa iasa micute, folositi o lingura cand le puneti in tigaie.
Se servesc cum vi se taie capul, dar eu le-am mancat cu branza si gem de capsuni si au fost foarte bune.
Nu ca ma laud, dar...bine, ma laud! :))

0 comentarii: