The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de Paste

sâmbătă, 14 aprilie 2012

| | |
1.Un banc cu iepurasul.
Ursul şi iepuraşul, la pescuit, reuşesc să prindă un peştişor de aur.
- Aruncaţi-mă înapoi în apă şi o să vă îndeplinesc trei dorinţe.
Cei doi se învoiră şi ursul îşi puse prima dorinţă:
- Vreau mai multe ursoaice!
- Şi eu vreau un Mercedes! Sări şi iepuraşul.
- A doua dorinţă? Întreba peştişorul.
- Şi mai multe ursoaice.
- Mercedesul să meargă fără benzină.
- Şi ultima dorinţă?
- Vreau şi mai multe ursoaice!
- Şi eu vreau ca ursul să devina gay.


2.Eu am o traditie in familie de Paste, fiecare isi alege cate un ou pe care il ciocneste, iar daca nu se sparge, il pastreaza si mai da cioc cu el. Astfel, la final, ramane un singur ou invingator. E un fel de concurs. Voi ati facut asta vreodata?

3.Mie nu prea imi plac ouale, dau cioc, le sparg, si le las sa le manance altcineva. Voi mancati toate ouale pe care le ciocniti?

4.La noi e traditia sa iti cumperi haine noi pe care sa le imbraci in prima zi de Paste. Altii au adoptat traditia cu daruirea cadourilor de iepuras. Voi pe care din ele o tineti?

5. Mergeti sa luati lumina in noaptea de Inviere?

6.Eu anul asta am impartit: stau in noaptea de Inviere cu prietenii si in ziua de Paste cu familia. Voi cu cine va petreceti sarbatorile?

Leapsa merge la: Miku, Krisz, Alexya, Adriana si Kyky.
Reguli: copiati intrebarile, raspundeti la ele, alegeti 5 persoane la care sa o dati, apoi imi lasati un link ca sa vad si eu raspunsurile.

1 comentarii:

Anonim spunea...

am completat si eu, si au luat leapsa si
http://definitii.info/2012/04/leapsa-de-paste/
http://jurnaluluneifetemoarte.blogspot.com/2012/04/leapsa_15.html
:D Paste fericit!