The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Yuupii

joi, 8 martie 2012

| | |
Ador sa fac surprize. Sa pun eu la cale asa, ca un dracusor, tot felul de lucruri, apoi sa urmaresc reactia oamenilor.
De exemplu, in coletul pe care i l-am trimis lui Miku, am pus o bratara a prieteniei facuta de manutele mele(stangi amandoua) mov cu negru, culorile ei preferate.


 


Am facut-o curioasa cateva zile la rand, zicandu-i ca o sa gaseasca ceva in colet, dar fara sa spun ce. Cred ca m-a injurat...
Deci da, ador sa fac surprize.
Dar eu zic sa ai grija, Mica mea, data viitoare, daca e o bomba?:))

1 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

Si bomba sa fie, tot cadou ramane!
`miku