The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Underworld: Awakening

duminică, 4 martie 2012

| | |
posterCat am asteptat filmul asta. Asa de mult, ca am uitat ca a fost lansat. Tipic mie.
 Si in seara asta, cand cautam un film bun sa il vad impreuna cu mama in timp ce mancam seminte pana nu ne mai simtim buzele, l-am gasit. Vazuse si ea primele filme, deci ne-am asezat confortabil sa il vizionam. 
Si am ramas cu buza umflata (si nu era doar de la seminte).
Cam ce se intampla: oamenii afla de existenta vampirilor si a varcolacilor si incep sa ii vaneze. Selene, incredibila Selene, este capturata si criogenata. Doisprezece ani mai tarziu, cineva o salveaza, iar ea reuseste sa evadeze.
Un film sangeros, cum au fost si cele de dinaintea lui, dar nu asta m-a deranjat. Pot sa savurez linistita o friptura in timp ce vad capete zburand pe monitorul laptopului, nu am nici cea mai mica chestie.
Dar fi'sa' Selenei a reusit sa ma scarbeasca. Si nici nu ii zbura capul :)) Hidosenia, cum am numit-o, nu e cine stie ce frumusete de copil cand e normala, dar cand se transforma...cica e puternica si letala. Pai cred si eu, mori numai cand o vezi.

Si o chestie care m-a lasat paf: Cand ii spune ca e fata ei, Selene e ceva de genul: Si totusi, unde e Michael?
Cui ii pasa?Asta tocmai ti-a zis ca e fi'ta', wtf!
In rest, actiune si bataie, aceeasi costumatie a tipei dupa care eu sunt innebunita, aceeasi tipa dupa care sunt la fel de innebunita, vreo doi tipi draguti, personaje noi...as vrea sa spun ca merita, dar...nu prea merita. 


A, si inca o chestie: faza in care varcolacul ala mare(o fi avand si un nume, nu am retinut) incerca sa intre dupa  Selene intr-o camera de 10 ori mai mica decat el a fost penala, am ras pana am lesinat. Parca era Tom incercand sa intre in ascunzatoarea lui Jerry.

1 comentarii:

Bianca spunea...

Mie mi-a placut la nebunie . Cred ca m-a ajutat si faptul ca l-am vazut la cinema unde a avut o sonorizare fara de cusur.

Ce-i drept mi-as fi dorit sa vad mai mult din "barbatul" acestei familii dubioase, dar se pare ca Michael a dormit intr-un borcan aproape tot filmul.