The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Semnificatia bannerului

luni, 12 martie 2012

| | |
Keblinger


Pentru ca ma intreba cineva ce semnificatie are bannerul meu, si am zis ca poate sunt mai multi care se intreaba, deci sa explic:
Prima poza, reprezinta imaginatia mea, ceea ce pot fi, ceea ce pot crea. Scara reprezinta multitudinea de perspective ce mi se astern in fata, dar si obstacolele pe care trebuie sa le urc,ca pe o scara, una cate una, pana sa ajung sus.
Cea de a doua poza are legatura tot cu imaginatia, dar mai mult cu poezia.Doar o durere profunda ma poate face sa scriu o poezie frumoasa, asa cum acea poza, desi exprima tristete, e foarte frumoasa.
Cea de a treia poza scoate la iveala pasiunea mea pentru cai si echitatie, adica mai mult un vis decat o pasiune, pentru ca nu am calarit niciodata, dar o voi face la un moment dat. Vine o zi pentru toate, daca ai suficienta rabdare.
Cea de a patra poza nu cred ca trebuie explicata.Ador sa citesc, iar cand raman fara carti aproape ca intru in sevraj.
Urmatoarea poza, cea cu chitara, nu se refera la faptul ca as canta la chitara, caci nu o fac. Are legatura mai degraba cu rockerii care canta la chitara in Vama Veche si cu sentimentul de rebeliune.
Ultima poza, in afara de legatura pe care o are cu cititul, mai are legatura cu sentimentul care ma cuprinde deseori, acela de a fi singura, unde in natura, eventual, fara nimeni care sa ma frece la melodie. Doar eu...si cu mine.

0 comentarii: