The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Se poate mai penibil de atat?

duminică, 11 martie 2012

| | |
posterDe 8 martie m-a scos scumpa mea Bianca la un film.Cum am ajuns sa alegem Gost Rider e o poveste prea lunga.Nu conteaza. 
Ceea ce conteaza este: sa nu cumva sa dati banii sa vedeti stupizenia aia la cinema, ca o sa dati banii degeaba si e pacat.
Despre ce e vorba?
Un nene a facut un pact cu Diavolul si acum se transforma intr-un..ceva cu cap de schelet in flacari, care omoara oamenii.Ai zice ca acel cap in flacari arata mishto in 3D, dar...nu.
Asa, si mai e o tipa care a facut si ea un pact cu Diavolul, ca sa isi salveze viata, i-a facut un copil.
Ideea ar suna bine, dar este doar o iluzie. Cu alti actori, in alta locatie, si intr-o alta viata, probabil ar fi un film dragut.Dar aici si acum, e o penibilitate.
Daca nu ar fi fost Bianca, sa comenteze si sa ma faca sa rad pana cad sub scaun, sigur adormeam la filmul asta.
P.S. Numai mie mi-a trecut in cap ca daca il duci pe fiul lu' dracu' intre o gramada de calugari, o sa il macelareasca? 
Se pare ca da...ei cica vroiau sa ii salveze sufletul (care suflet, coa(n)e, e baiatu' lu' dracu'!)Si ce credeti? Au incercat sa il macelareasca. Cu riscul de a ma repeta: e baiatu' lu' dracu'!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

la cum povestesti suna extrem de stupid... cred ca o sa-mi iau prietenii si o sa mergem impreuna la aceasta parodie dupa Faust (sau gresesc?)
singurul film la fel de stupid care-mi vine in minte de Fright Night... chiar daca e cotat ca si comedie, mi-a venit mai mult sa plang cand l-am vazut x_X