The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Bla, bla, bla

sâmbătă, 24 martie 2012

| | |


Nu am mai scris de multicel pe blog, si asta nu pentru ca nu as avea despre ce sa scriu, ci pentru ca am prea multe si nu stiu ce subiect sa aleg.


As scrie despre...despre cum ajungi sa iubesti unele persoane fara sa vrei, apoi nu stiu cum sa faci pentru a inversa procesul.
As scrie despre rolul prieteniei in viata si cum nu putem trai fara prieteni, putem doar supravietui.
As scrie despre mine, despre persoanele din jurul meu, despre faptul ca a venit primavara, despre....despre multe.
Dar ceva ma opreste sa scriu. E ca si cum as vrea sa tin totul pentru mine, ceea ce e ciudat, pentru ca eu nu sunt genul de om care sa tina vreun gand sau sentiment ascuns.
Ce naiba e cu mine? Iar ma schimb sau e doar astenie de primavara? Sper ca a doua varianta, pentru ca sincer, m-am saturat de atatea schimbari.

0 comentarii: