The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

De Craciun sa nu cumva sa fii...sincer!

sâmbătă, 24 decembrie 2011

| | |




Cine a inventat chestia asta cu "De Craciun fii mai bun si mai sincer"?


Adica, cine are nevoie de sinceritate din asta extrema? Eu sigur nu. Chiar nu vroiam sa imi marturiseasca mama astazi in timp ce faceam impreuna salata ca ea mi-a citit toate jurnalele de cand eram pustaoica pana in prezent.


Nuuuuu, nuuuu!!! 


De ce mi se intampla mie toate?


Va rog, va rog, nu mai fiti sinceri cu mine, ca doza asta de sinceritate imi ajunge pana la anu'.






2 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Groaznic, Ramona! Nu stiu cati oameni mai tin jurnale in ziua de azi, dar eu sunt sigur unul din ei si vad ca si tu. Mai bine mi-ar lua capul cineva decat sa-mi spuna ca le-a citit. Era mai bine daca le ascundeai undeva. Era tare sa le ingropi:))

Ramona spunea...

Unul din ele l-am ars dupa ce l-am terminat de scris...faza e ca mama era ceva de genul "ce ma intereseaza domne pe mine jurnalele si prostiile tale". Juca teatru si am crezut-o.
Si acum am un jurnal, cred ca o sa ajunga si asta scrum, dar dupa ce il transcriu in laptop si il camuflez cumva.(nu prea se pricepe mama sa umble) Ultimul jurnal din laptop se numea "referate 11 B" si nu avea extensie.