The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Pasare pistruie

miercuri, 5 octombrie 2011

| | |

Ideea e ca..."este prea tarziu si cuibul e pustiu si alaturi nu-i mai stau doi pui"

Ideea e ca eu nu sunt o pasare pistruie, nu am fost niciodata. Eu nu renunt la "puii mei", nu fug, lupt chiar si atunci cand stiu ca o fac degeaba.Si asta nu e o calitate.

Dar ideea e ca...nu are cum sa imi fie mila de o pasare pistruie. Nu are cum sa imi pese, nu am cum sa imi doresc sa ma intorc in acel cuib pustiu din care am fost alungata.

Ideea e ca...m-am schimbat. Mult.Asa ca...move on. Nimeni nu vrea sa bea dintr-o fantana otravita.


0 comentarii: