The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

O zi nebuna

sâmbătă, 22 octombrie 2011

| | |


Eu: Stai. Orice ai face, nu aprinde lumina.
Mama: De ce?
Eu: Stai. Respira adanc. O sa ai un soc.
Mama: Ce-ai mai facut?
Eu: Respira doar. Esti gata?
Mama: Da.
Eu: Bine. Aprinde lumina.

.........................................

Mama: Ce dracu' ti-ai facut in cap?
Eu: Era roscat pe cutie....
Mama: Si de ce la tine in cap e portocaliu?
Eu: Pentru ca sunt mai speciala.
Mama: Cred ca trebuie sa stau jos.

2 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

=))
Maica-mea m-ar da afara din casa:)))

`miku

Andreea spunea...

Ha, am patit-o si eu inainte de nunta. Am fost o mireasa portocalie.