The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Iti dai seama ca incepi sa imbatranesti atunci cand...

duminică, 4 septembrie 2011

| | |


Cand incepi o fraza cu "pe vremea mea".



Cand auzi despre fostii colegi de liceu ca au copii.





Cand il vezi pe Marian Ralea la TV si iti aduci aminte de piesa "Eu pot, eu sunt magician".


Cand o vezi pe Dana Rogoz la TV si zici "uite-o pe Abramburica!".





Cand primul tau mobil cantarea mai mult decat mini-laptopul pe care il ai acum.


Cand vezi o caseta pt. casetofon si stii la ce foloseste.





Cand ai prin casa jucarii de cand erai mic si realizezi ca sunt vechi de peste 20 de ani.


Cand iti amintesti de "Lupul care a uitat proverbele", "Floarea-curcubeului" si "Tom degetel".





Cand vorbesti cu prietenii despre "Viata cu Louie" si iti dai seama ca pustii de acum habar nu au ce e aia.





Cand iti amintesti senzatia creata atunci cand se lipea metalul rece al cheii de la gat de pielea ta.

0 comentarii: