The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Aici si acum

sâmbătă, 20 august 2011

| | |

Azi...ar fi trebuit sa fie o zi speciala pentru mine...

Daca m-ai fi intrebat acum 3 luni despre ziua asta, as fi zis ca va fi o zi minunata.

Daca m-ai fi intrebat acum o luna despre ziua asta, as fi zis ca va fi oribila.

Daca ma intrebi acum...e bine..."soare, 30 de grade, vant slab si-o mare de cristal, dragoste-n aer.." dar nu mai e nicio fraiera care te asteapta in zadar.

Azi am uitat toate motivele pentru care trebuia sa rad, apoi sa plang. Azi e doar o zi placuta de sambata pentru mine. Aici si acum. Restul...conteaza mai putin.

Pentru ca astazi...nu imi mai pasa. "De veras", cum zis spaniolii. Pe bune. In Universul meu de acum, nu mai e loc de regrete si sentimente din trecut. S-au dus. Si le simt atat de departe de parca ar fi facut parte dintr-o alta viata.

Aici si acum, sunt bine. Si asta e tot ce conteaza.


1 comentarii:

Anonim spunea...

orice ar fi, eu te-am iubit, te iubesc si te voi iubi!
un sfarsit...nu inseamna decat un nou inceput! si mie mi se pare ca inceputul tau e mult mai deschis decat inainte! te iubesc mult, surioara mea!