The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Un Univers perfect

duminică, 12 iunie 2011

| | |


Intotdeauna am crezut ca daca o usa s-a inchis, o alta se deschide cam in acelasi timp. Poate ca e chiar langa tine, dar esti atat de ocupat sa jelesti pentru ceea ce ai pierdut, incat nu vezi ce poti castiga. Poate ca e mai departe, desi a fost mereu aproape de sufletul tau.

Ideea e ca de fiecare data cand pierzi ceva, castigi ceva. Trebuie doar sa fii pregatit sa primesti si sa crezi in tine, sa crezi ca meriti sa fii iubit asa cum esti, ca meriti ca dorintele sa ti se indeplineasca.

Am pierdut ceva si am crezut ca nimeni, niciodata nu imi va mai poate da inapoi ce imi doresc. Si m-am trezit intr-un Univers pe care eu l-am construit fara sa stiu, un Univers care imi poate oferi mult mai mult decat cel vechi. E un Univers perfect si e numai al meu.

Poate ca voi nu intelegeti nimic din ce am scris aici, sau oricum, nu intelegeti prea multe.

Dar stiu pe cineva care intelege perfect mesajul.

Te iubesc.

Punct.



0 comentarii: