The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Goana dupa........prajituri!

miercuri, 20 aprilie 2011

| | |



Ies si eu afara in seara asta, ma intalnesc cu mama care venea de la munca si imi zice "Hai pana la Georgi sa luam niste prajituri, daca o mai fi deschis.". Mergem noi, usa deschisa, intru. Ma izbeste mirosul ala bine-cunoscut de cofetarie, adulmec fericita, ma uit in raft si zic in sinea mea "Vreau din aia si din aia si din aia, si as mai vrea...". Ma trezeste la realitate o voce plictisita de viata "E inchis". "Pai bine, dar usa era deschisa", zic eu poate-poate s-o lasa induplecata. Nimic. Ma da afara. Ies ca un copil din ala busumflat.





Maamaa, deci le-am mirosit, le-am vazut, si sa nu le mananc? Intru in sevraj. Ajung acasa, ii zic lu' mama "Eu ma duc la Guliver(supermarket), ca aia au deschis pana la 10 si au prajituri din alea bune."






Ajung eu, raftul cu prajituri era plin cu oua rosii (Stiati ca injuratura "Pastele masii", are dublu-inteles?=)) ). Printre oua, o pasca cu branza. Hmm, nu e prajitura, dar merge. Ma invart, ma sucesc, vad ascunsa bine intre OO o caserola cu niste parjituri. Langa mine, o tipa care adulmeca la raft. PAC, au luat prajiturile, le-am pus in cos si am fugit cu ele la casa. Le platesc si ies de ziceai ca le-am furat. Ma uit pe caserola:"Prajitura Minimal". Pai daca sunt minimal, nu au cum sa fie maximale, dar merg, ce sa zic.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata prajiturile din prima poza <3. Si eu am patit ca tine, vrei sa mananci ceva, dar fix atunci nu gasesti.