The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Underworld

sâmbătă, 12 martie 2011

| | |

Imi place Underworld. Nu pot sa spun ca e uimitor si extraordinar, dar e mishto. E unul dintre putinele filme artistice la care am avut rabdare sa ma uit in ultimul timp.

Am in calculator o lista intreaga de filme pe care vreau sa le vad, dar pur si simplu nu am rabdare. Vad 10 minute, apoi ma plictisesc. Mi s-a pus pata pe seriale si nu mai pot sa ma uit la artistice. Ciudat, nu?

In fine, tipa din Underworld e tare, dupa cum puteti vedea in poza. Sunt 100% hetero, dar recunosc o tipa mishto cand o vad. Si imi place costumul ei, e mortal.

  

Imi place ideea cu razboiul dintre vampiri si varcolaci si "hibernarea" vampirilor sau cum s-o numi: fiecare vampir se baga intr-un cosciug si doarme acolo vreo 100 de ani.

Am vazut ca au inceput filmarile pentru Underworld 4 si o poza super tare:




EDIT: Inca o poza:


2 comentarii:

Francinne spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Francinne spunea...

Eu cred ca Generator Rex e mai tare si ca Bresa e mai draguta.