The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Pretty little liars

vineri, 11 martie 2011

| | |



Imi place tare mult serialul asta. E genul de serial de care nu ai cum sa te plictisesti si trebuie sa fii 100% atent la actiune, pentru ca daca pierzi sirul intamplarilor...s-a dus!

Imi place de Aria pentru ca e miniona, ca mine. Si imi place felul in care lupta pentru relatia ei cu Ezra.

Imi place de Emily pentru ca a vut curajul de a recunoaste ca e gay.

Imi place de Spencer si o urasc pe sor'sa.

Imi place de Hannah...si mai mult imi place de iubitul lui Hannah :))

Imi place de Allison...ei bine, de fapt de Allison nu imi place. Norocul meu ca nu apare prea des. 

Acum, daca nu ati vazut serialul, sa va introduc putin in actiune:

Aria, Spencer, Emily, Hannah si Allison sunt cele mai bune prietene. Pana intr-o seara, cand Allison dispare. Un an mai tarziu, ii este gasit cadavrul. Iar dupa inmormantare, toate cele 4 prietene (Aria, Spencer, Emily, Hannah) primesc acelasi mesaj anonim:
 I'm still here, bitches. And I know everything.
A

Mai multe informatii nu dau, decat ca serialul e super-tare si merita vazut.
 Aa, si v-am mai spus ca iubitul lui Hannah arata super bine? :)) Va mai spun o data, ca sa fiu sigura ca nu am omis. :)) Imi aminteste de iubitul meu din liceu.(poate prea mult)












1 comentarii:

Francinne spunea...

Openingul asta e chiar mai prost decat ala de la True Blood.