The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Elle Fanning

miercuri, 9 martie 2011

| | |

Le ador pe surorile Fanning. Pe Dakota am vazut-o prima data in "War of the Worlds" si de atunci intr-o gramada de alte filme. Pe Elle am "descoperit-o" mai de curand, in "The curios case of Benjamin Button".

Despre Dakota am tot postat pe TLB, dar despre Elle nu am avut ocazia sa scriu nicaieri.

Iata de ce am creat acest blog: sunt unele chestii pe care as vrea sa le impartasesc cu voi care nu se incadreaza nici la Twilight nici la TVD. Asa ca isi vor gasi locul aici.

Deci, despre Elle:

Mary Elle Fanning s-a nascut pe 9 Aprilie 1998 in Conyers, Georgia, USA.

Primul rol l-a avut la varsta de 3 ani, in "I am Sam", cand interpreta o versiune mai tanara a personajului Dakotei. (Eu si cu traducerea din engleza, doua chestii paralele, dar v-ati prins voi ce am vrut sa zic. Versiune- zici ca vorbesc de cuptoare cu microunde).

Primul film in care a jucat fara sora sa a fost " Daddy Day Care".

Elle are 1,68 inaltime,parul blond natural si de mica stie sa cante la pian.

Acum, poze:

Poze Elle Fanning






Surse: IMDB & Google

2 comentarii:

Mary Alice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Francinne spunea...

Pariu ca Miyamoto Shunichi canta mai bine la pian.